Akapunktur Tedavisi > Alerji Ve Vertigo

image description

Alerji

Akupunktur iğneleri kişinin belli noktalarına yapılır ve alerjilerinin tedavi edilmesi için vücudun belli bölgelerini uyarmaktadır. Aynı şekilde astım hastalarınıda tedavi etmektedir. Akupunktur alerji tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar göstermektedir. Alerjilerinizden kurtulmanız için sizleri en kısa sürede tedavi merkezimize bekleriz.

Vertigo

Vertigo kısaca baş dönmesi hastalığıdır. Akupunktur iğneleri sayesinde vertigo hastalığı tedavisi başarılı bir şekilde yapılmaktadır. Akupunktur iğneleri seanslar halinde yapılarak bu hastalık tedavi edilmektedir. Baş dönmeniz artık sizin için bir problem olmayacak yine aynı şekilde migren tedavisindede kullanılmaktadır. Hastalar ilaçsız ve yan etikisiz bir biçimde tedavi edilmektedir. Tedavi olmak için hızlı bir şekilde randevu talebi oluşturabilirsiniz.

Akupunktur Kimlere Uygulanabilir?

Akupunktur uygulaması, özel durumları olan hastalar dışında herkese uygulanır. Yöntemin bir yan etkisi veya kontrendikasyonu yoktur. Kimyasal veya radyoaktif bir bileşeni olmadığından hamileler ve çocuklarda dahi güvenle uygulanabilir. Burada önemli faktör, uygulayıcının uzman olması ve klinik ortamının hijyenik olmasıdır. Bu koşullar sağlandığında Akupunktur son derece güvenli ve oldukça etkili bir tedavi yöntemidir.

Dr. Güven ÇEÇE Randevu

Hızlı bir şekilde randevu mu almak istiyorsunuz?

Telefon : +90 (542) 354 2477 numarasından bizi arayabilir ya da randevu formunu doldurarak başvurabilirsiniz.